Hij komt, hij komt, die lieve goede Sint!

Hij komt, hij komt, die lieve goede Sint! Op zaterdag 30 november 2019 komt hij om 14.00 uur langs bij Pinkeltje. Hij en zijn pieten hebben er weer veel zin in en nodigt hierbij alle kinderen van de buurtvereniging (tot en met 9 jaar) van harte uit om te komen in hun mooiste feest-outfit. Uiteraard zijn de ouders en grootouders ook welkom, mits deze lid zijn van de buurtvereniging.

De verkeers-Pieten zijn ook weer aanwezig om te helpen bij het oversteken naar de boerderij van de familie Oorschot. Het adres is Goudse straatweg 41. Hier wordt halverwege het feest, voor de kinderen voor limonade en wat lekkers gezorgd en voor de volwassenen, koffie of thee met speculaas.

N.B.
Alleen kinderen van leden die aanwezig zijn krijgen een cadeautje van de Pieten. Natuurlijk maken ze wel een uitzondering als je plotseling ziek bent of onverwacht niet kan komen. Stuur dan een e-mail naar info@buurtverenigingpinkeltje.nl. Opgeven kan per e-mail voor maandag 18 november, vermeld voor- en achternaam, adres, leeftijd en geslacht. Of lever het invulstrookje zo spoedig mogelijk in bij Marieke Heijkoop, Burgemeester Zielhuisstraat 6.