Buurt Barbecue 2018

Op zaterdag 07 juli 2018 wordt er weer een gezellige barbecue georganiseerd voor alle Pinkeltje leden uit de buurt. We gaan er zoals altijd vanuit, dat we worden getrakteerd op een lekker zonnetje en dat we er met iedereen een gezellige avond van maken. Op deze avond zal het bestuur zorgen voor vlees, salades, brood en natuurlijk de drank. Er zullen voldoende tafels en banken klaar staan, zodat we lekker kunnen genieten van een ouderwetse buurtbarbecue. Voor deze avond vragen wij u zich op te geven en een bijdrage te leveren (zie invulstrook).

We hopen op veel gezelligheid, een grote opkomst en zonnig weer. Bij slechter weer zullen we tenten opzetten om de barbecue toch door te laten gaan. Vul de invulstrook van hiernaast in en lever deze in vóór zondag 24 juni bij Mariëtte Versluijs (Vliet 31) of Danny Boere (Vliet 21) met contante bijdrage of maak het bedrag over op IBAN NL85RABO0352323574 t.n.v. Buurtvereniging Pinkeltje, Rabobank te Oudewater. Graag onder vermelding van uw postcode + huisnummer + aantal volwassen + aantal kinderen + BBQ 2018.