Aanmelden Buurtbarbecue – 17 juni

Op zaterdag 17 juni 2023 van 16.30 tot ± 21.00 uur wordt er weer een gezellige buurtbarbecue georganiseerd voor alle leden van Pinkeltje. Wij gaan er zoals altijd vanuit dat het zonnetje schijnt en dat wij er met iedereen een gezellige avond van maken. Op deze avond zal het bestuur zorgen voor vlees, salades, brood en de drank. Er zullen voldoende tafels en banken klaar staan, zodat wij lekker kunnen genieten. Voor deze avond vragen wij een bijdrage van € 12,50 per volwassenen en € 5,00 per kind.

Wij hopen op een grote opkomst en zonnig weer. Bij slechter weer zullen wij tenten opzetten. Inschrijven kan voor 9 juni door een e-mail te sturen naar info@buurtverenigingpinkeltje.nl

De bijdrage kan overgemaakt worden op IBAN NL85RABO0352323574 t.n.v. Buurtvereniging Pinkeltje, Rabobank te Oudewater. Graag onder vermelding van je postcode + huisnummer + aantal volwassen + aantal kinderen + BBQ 2023.

Het is ook mogelijk om de bijdrage contant in te leveren bij Remco Venhof, Tramweg 12.

NB. Er wordt gebruik gemaakt van houten bestek, vind je dit niet prettig neem dan je eigen bestek en/of servies mee (liever geen glazen of stenen servies)