Uitreiking sponsoractie 20 jarig jubileum supermarkt Emté

Ter ere van het 20 jarig jubileum aan het Joostenplein, had Marcel Heijmans van Supermarkt Emté Oudewater een speciale sponsoractie opgezet voor alle verenigingen in en rond Oudewater. Klanten konden door middel van een voucher die ze bij de boodschappen kregen, stemmen op hun favoriete vereniging. 3 weken lang kon iedereen meehelpen om een zo groot mogelijk sponsorbedrag bij elkaar te sparen, voor zijn of haar vereniging.

De laatste zaterdag heeft Pinkeltje een bezoek gebracht aan de Supermarkt Emté en dat heeft z’n vruchten goed afgeworpen. Pinkeltje ging met mensen op de foto, en kreeg op het laatst nog een hoop extra vouchers binnen.

Afgelopen vrijdag 18 mei was de uitreiking van de waardecheques bij de Emté Oudewater. Van vrijwel alle verenigingen waren er een aantal afgevaardigden, die de cheque in ontvangst kwamen nemen. Pinkeltje is uiteindelijk geëindigd op een 3e plaats, waar we maar al te trots op zijn.