Sponsors gezocht

Buurtvereniging Pinkeltje bestaat 50 jaar! Reden voor de organisatie van de jubileumgroep om groots uit te pakken voor een heus feestjaar. Inmiddels zijn de eerste evenementen al succesvol afgerond, waaronder de feestelijke opening tijdens de nieuwjaarsparty en de kindervrijmarkt met aansluitende lenteborrel. Echter hebben we de grote feestweek nog in het vooruitzicht en staat deze gepland op eind juni (28 juni t/m 01 juli 2017).

Ondanks dat de buurtvereniging zelf natuurlijk een begroting heeft gemaakt, zijn wij op zoek naar sponsors die willen bijdragen aan deze feestelijke activiteiten. Sponsering kan op veel manieren, door middel van geld, maar ook materialen of andere vormen zijn uiteraard mogelijk. Bedrijven of particulieren kunnen op vrijwel alle mogelijke manieren bijdragen. Stuur voor meer vragen en mogelijkheden een mailtje naar info@buurtverenigingpinkeltje.nl.

Uw naam als sponsor zal natuurlijk worden gepromoot op de sponsorkar, maar ook digitaal op deze website. Mocht u specifiek iets willen sponsoren voor de feestweek, dan kunt u zelfs worden meegenomen op de uitnodiging die door de hele buurt wordt verspreid. Nogmaals onze dank is zeer groot en samen willen we er met u natuurlijk een onvergetelijk jubileumjaar van maken!