Onderhoudsweekend bij Pinkeltje

Welke buurtbewoners willen bij Pinkeltje de handen uit de mouwen steken?
Onder de hoge draaimolen in Speeltuin Pinkeltje zijn de rubbertegels afgekeurd. Dat betekend dat ze moeten worden vervangen. Nu gaat dit i.s.m. met de Gemeente Oudewater die een groot deel van de nieuwe rubbertegels betaald. Als onderhoudsgroep van Pinkeltje hebben we het op ons genomen de tegels te leggen. Dit kunnen we echter niet alleen!

Wij vragen handige buurtbewoners, die niet bang zijn vuile handen te krijgen, om ons te helpen. Op vrijdagavond 15 juni van 18.00 tot 21.00 uur willen we de oude tegels weghalen en de ondergrond schoonmaken en eventueel repareren. Zodat we op zaterdagmorgen 16 juni om 09.00 uur kunnen beginnen met het leggen van de nieuwe tegels. Met jouw hulp hopen wij om 16.00 hiermee klaar te zijn. We sluiten het werk af met een Happy Hour voor alle mensen die hebben meegeholpen.

Meld je aan bij:
Gert Kroon (gertenjeanettekroon@hetnet.nl)
Peter Boere (boere.versluijs@planet.nl)

Of online via Facebook.

Wij zullen de werkzaamheden verder begeleiden. Ook als je alleen een gedeelte van de tijd kunt is alle hulp uiteraard welkom!

Met vriendelijke groet,
Gert Kroon & Peter Boere