Kindervrijmarkt en lenteborrel

Na de mooie opening van het jubileumjaar op vrijdag 6 januari, staat de volgende activiteit alweer op het programma. Op zaterdag 25 maart 2017 om 12.30 uur zullen wij een Kindervrijmarkt organiseren bij Pinkeltje. Kinderen kunnen al hun oude spulletjes, speelgoed en dergelijke meenemen om te verkopen op een ouderwetse, maar even zo leuke vrijmarkt. Daarnaast kunnen ze geschminkt worden en gebruik maken van een springkussen. Om het geheel af te maken, worden er deze middag ook pannenkoeken gebakken voor jong en oud.

‘s Middags gaat het programma nog even door, want dan word de inmiddels bekende Lenteborrel gehouden. Vanaf 15.00 uur luiden wij onder het genot van een hapje en een drankje de lente in.

N.B.
De kinderen die een verkoopplaats willen hebben op de kindervrijmarkt moeten zich van te voren aanmelden per e-mail. Dit kan tot uiterlijk zaterdag 18 maart 2017 via info@buurtverenigingpinkeltje.nl. Vermeld dan voor- en achternaam, leeftijd en geslacht, zodat wij een lijst kunnen maken met in te delen grondplaatsen.