Duitse avond, vissen en op pad met de touwtrein.

Vorig jaar was de Spaanse avond al een succes en daarom gaan wij dit jaar een Duitse avond organiseren. In de middag kan je vanaf 15:00 uur je hengel uitgooien in de IJssel of stap je bij Pinkeltje op in de touwtrein (max. 13 personen) en ga je genieten van een leuk ritje door Oudewater. Rond 4 uur start de Duitse avond, wij zorgen voor bier (of iets anders) en een broodje Bratwurst.

Wij hopen op een gezellige avond/middag en dat er veel buurtbewoners aanwezig zijn. Om een kleine inschatting te maken van het aantal mensen dat komt, ontvangen wij graag een e-mail bij welke activiteiten je aanwezig bent en met hoeveel personen. Dit zou ons enorm helpen met de inschatting van de boodschappen. De e-mail kan je sturen naar:
info@buurtverenigingpinkeltje.nl

Auf wiedersehen,